Zgłoszenie naprawy

Prosimy zdecydować czy naprawa jest gwarancyjna czy pogwarancyjna.
W przypadku naprawy gwarancyjnej niezbędne będą dokumenty potwierdzające gwarancję.

Prosimy wybrać markę sprzętu. W przypadku napraw gwarancyjnych dostępne są jedynie niektóre marki.

Prosimy wybrać kategorię, do której należy Państwa sprzęt. Dla niektórych marek dostępne są jedynie serwisowane przez nas kategorie sprzętu.

Prosimy wpisać model. Należy wpisać pełną nazwę. Nie można używać znaków specjalnych.

Prosimy wpisać numer fabryczny Państwa sprzętu. W przypadku wątpliwości, można również załączyć plik jpg ze zdjęciem tabliczki znamionowej. Nie można używać znaków specjalnych.

Prosimy wprowadzić datę zakupu sprzetu. To pole wymagane jest w przypadku napraw gwarancyjnych. Datę należy podać w formacie RRRR-MM-DD. Nie można używać znaków specjalnych.

Prosimy podać imię osoby zlecającej naprawę. Nie można używać znaków specjalnych.

Prosimy podać pełny adres osoby zlecającej naprawę. Nie można używać znaków specjalnych.

Prosimy podać telefon kontaktowy osoby zlecającej naprawę. Nie można używać liter oraz znaków specjalnych.

Prosimy podać adres email osoby zlecającej naprawę. Adres należy wprowadzić w prawidłowym formacie.

W tym polu możecie Państwo wpisać ewentualne uwagi dotyczące naprawy, opis usterki itp. Dozwolona liczba znaków: 500. Nie można używać znaków specjalnych.

Za pośrednictwem uploadera możecie Państwo załączyć 3 dokumenty dotyczące naprawy - np. dowód zakupu lub zdjęcia dokumentujące stan sprzętu lub samą usterkę. Dozwolone formaty to jpg oraz pdf. Dopuszczalny rozmiar pojedynczego pliku to 1mb.

SAMSUNG - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

LG - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

PHILIPS - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

SONY - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

TOSHIBA - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

AKAI - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

STRONG - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

THOMSON - Wymagania gwarancyjne

Zgodnie z załączoną Kartą Gwarancyjną lub Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta

*  pola obowiązkowe

Nasze autoryzacje

  • Samsung
  • LG
  • Philips
  • Toshiba
  • Strong
  • Thomson