Polityka jakości

Misja

Uczynić firmę RAGZ Sp. z o.o. najbardziej konkurencyjnym autoryzowanym serwisem renomowanych producentów sprzętu elektronicznego.

Wizja

Osiągnięcie i utrzymanie pozycji specjalistycznej, ogólnopolskiej firmy zajmującej się serwisowaniem sprzętów elektronicznych na najwyższym poziomie technologicznym, dbającą o potrzeby klientów zarówno indywidualnych jak i korporacyjnych.

Strategia

Strategia firmy zakłada:

  • skuteczną diagnostykę i naprawę urządzeń,
  • stosowanie nowoczesnych technologii napraw,
  • zapewnienie terminowości napraw,
  • sprostanie wymogom partnerów biznesowych, a także rynkowym, prawnym, administracyjnym,
  • spełnianie wymagań i ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością,
  • dążenie do maksymalizacji zadowolenia klientów,
  • zwiększanie liczby autoryzacji,
  • wprowadzenie zaawansowanych rozwiązań do zarządzania kluczowymi procesami,
  • programy szkoleniowe podnoszące kwalifikacje pracowników.

Polityka Jakości jest rozumiana i akceptowana przez wszystkich pracowników, którzy aktywnie uczestniczą w realizacji jej założeń, a także weryfikowana celem zapewnienia jej przydatności.

Nasze autoryzacje

  • Samsung
  • LG
  • Philips
  • Toshiba
  • Strong
  • Thomson